söndag 13 april 2008

De vinnande förslagen

Iom att det här med omröstningen tar sin lilla tid och jag inte vill att gruppen förblir inaktiv för långa perioder har jag bestämt att vi inte bara utför det vinnande förslaget, utan flera av de som visat sig ha mest stöd innan vi gör nästa omröstning.

Faktumförslaget ser ut att bli vinnaren - så komigen nu: föreslå tid och faktumförsäljare så kan vi komma överens om ngt. snart. - Jag föreslår att vi tar ett beslut i slutet på denna vecka och utför aktionen veckan därpå. Själv ser jag bara en faktumförsäljare framför mig som jag jämt brukade passera varje dag på väg till/från jobbet... :)

Vidare kan vi diskutera Trollkarlsförslaget som ser ut att bli tvåa. - Det finns en kille som sagt sig kunna ställa upp som huvudrollsinnehavare - så han kommer ju få ha slutlig bestämmanderätt kring detaljerna och speciellt kring tid. ... men kom med förslag även kring detta så att vi kan utföra trollkarlsflash moben redan i maj.

Diskutera självklart även gärna de övriga kandidaterna som ni röstat på, hela proceduren o.s.v. ...

Säg till om ni tycker att dessa massmail kommer för ofta eller lagomt...

De kompletta resultaten kan ni se här:
http://apps.facebook.com/simplesamplepoll/results.php?poll=4153
(tillkommer två röster från mailinglistan - 1 på clownnäsorna och en på fnissandet vid tal)

Mvh
/Pedram

Inga kommentarer: